Co dnes musí splňovat webové stránky.

Co dnes musí splňovat webové stránky.

 

Stejně jako svět kolem nás, se mění i webové stránky a Eshopy. V 90 letech jsme byli zvyklí na design, který dnes již naprosto neobstojí. I webové stránky s designem z roku 2010 již nebudou nejspíš dostačující.

Proto si řekneme některé základní věci, které by měl v dnešní době splňovat každý web.

  1. Rychlost načítání

Rychlost je v dnešní době velice důležitá. Lidé nechtějí na nic čekat, a pokud se stránka nenačítá dostatečně rychle, návštěvník stránek nejspíše ihned odejde. Řekněme, že pomyslná hranice jsou tři vteřiny. Pokud se vám celý web nenačte do tří vteřin, tak nejspíš o návštěvníka navždy přijdete.

Pokud chcete zrychlit webové stránky doporučujeme Caching plugin, který průběžně čistí mezipamět a Java skripty a díky tomu může být web rychlejší. Také vymažte nepoužívané pluginy a používejte jen ty, co opravdu potřebujete.

Snažte se také vyvarovat animacím a co nejmenšího množství náročného kódu.

 

  1. Jednoduchá navigace

Moderní webové stránky by také měli být co nejjednoduší pro návštěvníky z hlediska toho co hledají. Proto jim hned na první stránce umožntě jednoduchou navigaci, která je zavede na určitou nabídku, stránku či produkt, který hledají.

Pokud během prvních 5 vteřin návštěvník nenajde co hledá, tak váš web opustí. Tomu se říká tzv. Bouce rate, který je důležitým ukazatelem, jak vnímají vaše stránky návštěvníci. Inspirujte se navigací na Eshopu níže.

 

  1. Jaké stránky musíte mít

Pokud chcete vzbudit důvěru u vašich návštěvníků tak se neobejdete bez některých stránek.

O nás je stránka, která by rozhodně neměla na webu chybět. Transparentnost je důležitá a také díky ní můžete ukázat návštěvníkům, jaký je za webem za příběh.

Kontakt je také velice důležitá stránka, kde vás může návštěvník jednoduše kontaktovat. Pokud možno se vyhněte na stránce kontaktu, pouze formuláře či emailu. Snažte se doplnit více informací jak vás může potenciální zákazník kontaktovat.

Výzva k akci je stejně důležitá jako váš web. Na stránce je třeba ihned informovat návštěvníka, co děláte, jak mu můžete pomoci a co nabízíte. Proto by měl ihned věděl v jakém směru je pro něj stránka prospěšná a viděl tlačítko pro akci, kterou chcete, aby udělal.

Prokázání důvěry je důležitější než vzhled stránky. Dejte na svůj web recenze a případové studie. Ukažte svou práci, aby návštěvník viděl co a jak děláte. U návštěvníka je třeba vyvolat pocit oprávněné důvěry, aby učinil vámi požadovanou akci.

Nedostatečná důvěra ve vaše služby, webové stránky či produkty vám nepřinese kýžený výsledek. Proto buďte co nejvíce transparentní a ukažte svou práci.

Bezpečnost je dalším důležitým faktorem. Pokud budete mít webové stránky zabezpečené, tak bude i návštěvník mnohem svolnější k nějaké akci. Doporučujeme bezpečnostní pluginy, který mohou ukázat baget na webu a tím ukázat, že dbáte na bezpečnost webu proti zneužiti informací, které vám návštěvník svěřuje.

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *