Jak na nadpis a popis webu. Využijte Meta Tagy.
Využijte u nadpisu Meta Tagy.
Mnoho začátečníků dělá chybu hned v nadpisu a popisu webových stránek a díky tomu se nemusí web dostat v prohlížeči dostatečně vysoko. Nevhodný nadpis neumožní získat ideální výsledky vyhledávání na klíčové slovo.
Ideální nadpis by měl být H1 v délce 45-65 znaků. Pokud bude nadpis příliš dlouhý, tak se nebude web zobrazovat ve vyhledávání na klíčové slovo, na které jste webové stránky optimalizovali. Vyhledávač nebude přesně vědět, co má vlastně vyhledat.
Stejné je to s popisem webu, tedy Meta Description. Tento text by měl mít rozsah mezi 120-170 znaky. Při vytváření popisu si dejte pozor na několik zásad, které byste měli dodržet.
V nadpisu i popisku webu si vyberte dvě maximálně tři klíčová slova a na ta se snažte při tvoření textu zaměřit. Klíčová slova neopakujte, jako například „Móda pro ženy. Ženám sedí naše oblečení skvěle.“ Zde v tomto textu jsou zbytečně použita dvě slova se základem „Žena“.
Příkladem lepšího nadpisu by mohlo být například „Modio I Móda pro ženy s citem.“ Samozřejmě se jedná jen o příklad. Ale pokuste se zamyslet nad tím, co přesně budou vaši potenciální zákazníci hledat.
Vyvarujte se tvoření textů tak, jak byste ho vyhledávali vy. Váš potenciální zákazník, který vás zatím nezná, neví, jaké máte heslo. Jaký koncept má váš obchod a podobně. Proto mu dejte ihned jasně vědět, co na webových stránkách najde. Příklad, který jsem vám uvedla, nebude ideální, pokud budete prodávat streetwear módu, ale spíše pro ženy středního a vyššího věku, které hledají spíše elegantní oblečení.
Vždy si udělejte analýzu okruhu svých potenciálních zákazníků a snažte se přiblížit co nejvíce tomu, co by hledali na internetu oni. A ne, co byste hledali vy jako tvůrce webu.