Jak jsme tvořili web MadLegend.cz
Vytvořili jsme od základu internetové stránky e-shopu, který prodává pouliční módu.
Z bílé plochy jsme vytvořili celkový vzhled a veškeré funkčnosti, které jsou pro provoz internetového obchodu potřeba.
1. krok - Koncept webových stránek, layout a fylozofie obchodu
- Abychom vytvořili grafiku, přesně pro tento obchod, tak jsme se nejdříve museli vžít do ideálního zákazníka a typu produktů, které obchod prodává.
- Zvolili jsme moderní řešení, které odpovídá danému stylu produktů, které jsou na internetovém obchodu nabízené.
- zvolili jsme moderní layout stránek, který kombinuje moderní rozložení a přitom je web jednoduchý na prohlížení.
- Vložili jsme na web veškeré funkce, které byly potřeba pro provoz internetového obchodu.
2. krok - moderní prvky
Pro prezentaci produktů, jsme zvolili moderní prvky, které dokážou zaujmout a zvýšit konverzi.
Konverze ( jak návětěvníka proměnit v zákazníka, který nakoupí zboží. Zde jsme po prvích třech měsících dosáhli celkem slušných 9.1%) Toto číslo je velké, protože zatím se e-shop zavádí a tak na něj nechodí příliš mnoho lidí.
Klasická konverze se pohybuje kolem 1-3%. Tedy ze 100 návštěvníků webu, nakoupí zhruba 1-3 lidi.
WordPress + Woocommerce
Tento obchod, jsme postavili na systému woocommerce, která je jednou z nejrošířenějších CMS na světě.
Tento systém používá neuvěřitelných 47% internetových stránek celosvětově. Jednoduchá správa, kterou zvládnete bez problému i vy, pokud byste chtěli web následně lehce upravovat.
3. krok - SEO a Copywriting
Veškeré texty, nadpisy a rozložení webu jsme navrhli tak, aby co nejlépe odrazovalo produktům, které eshop prodává.
Optimalizace pro vyhledávače a veškerá strukturovaná data, jsou vytvořena tak abychom se dostali co nejvýše na tři základní klíčová slova.
4. krok - Product page a checkout proces
Vytvořili jsme jednoduchý proces nakupování, který umožní zákazníkům projít procesem objednávky jednoduše a rychle.
Zákazník může platit několika způsoby, včetně dobírky, platební karty či převodem.
Také jsme automatizovali proces dopravy pomocí služby ZÁSILKOVNA, která se tak automaticky spojí s obchodem a vytvoří přepravní štítek. Následně stačí zboží zabalit, vytisknout štítek a odvézt do ZÁSILKOVNY.
Web byl hotový za 2 týdny
Celý web včetně eshopu se nám podařilo zprovoznit během dvou týdnů. Tento proces zahrnoval veškeré kroky potřebné pro hladký provoz a splňuje veškeré aspekty moderního obchodu. Jak design tak optimalizace je na vysoké úrovni a doufáme, že bude obchod do budoucna prosperovat jak, si majitel přeje.
Celé nás to stálo mnoho hodin a vypitých čajů. Za tento obchod jsme si naúčtovali 46 tis Korun a nyní se budeme starat o SEO a aktualizace za 2 tis Korun měsíčně. Tedy se nejedná o nijak závratné částky a doufáme, že eshop bude dobře sloužit dalších mnoho let.