Jak jsme tvořili web MadLegend.cz

Vytvořili jsme od základu internetové stránky e-shopu, který prodává pouliční módu.

Z bílé plochy jsme vytvořili celkový vzhled a veškeré funkčnosti, které jsou pro provoz internetového obchodu potřeba.

1. krok - Koncept webových stránek, layout a fylozofie obchodu

  • Abychom vytvořili grafiku, přesně pro tento obchod, tak jsme se nejdříve museli vžít do ideálního zákazníka a typu produktů, které obchod prodává.
  • Zvolili jsme moderní řešení, které odpovídá danému stylu produktů, které jsou na internetovém obchodu nabízené.
  • zvolili jsme moderní layout stránek, který kombinuje moderní rozložení a přitom je web jednoduchý na prohlížení.
  • Vložili jsme na web veškeré funkce, které byly potřeba pro provoz internetového obchodu.

2. krok - moderní prvky

Pro prezentaci produktů, jsme zvolili moderní prvky, které dokážou zaujmout a zvýšit konverzi.

Konverze ( jak návětěvníka proměnit v zákazníka, který nakoupí zboží. Zde jsme po prvích třech měsících dosáhli celkem slušných 9.1%) Toto číslo je velké, protože zatím se e-shop zavádí a tak na něj nechodí příliš mnoho lidí.

Klasická konverze se pohybuje kolem 1-3%. Tedy ze 100 návštěvníků webu, nakoupí zhruba 1-3 lidi.

WordPress + Woocommerce

Tento obchod, jsme postavili na systému woocommerce, která je jednou z nejrošířenějších CMS na světě.

Tento systém používá neuvěřitelných 47% internetových stránek celosvětově. Jednoduchá správa, kterou zvládnete bez problému i vy, pokud byste chtěli web následně lehce upravovat.

3. krok - SEO a Copywriting

Veškeré texty, nadpisy a rozložení webu jsme navrhli tak, aby co nejlépe odrazovalo produktům, které eshop prodává.

Optimalizace pro vyhledávače a veškerá strukturovaná data, jsou vytvořena tak abychom se dostali co nejvýše na tři základní klíčová slova.

4. krok - Product page a checkout proces

Vytvořili jsme jednoduchý proces nakupování, který umožní zákazníkům projít procesem objednávky jednoduše a rychle.

Zákazník může platit několika způsoby, včetně dobírky, platební karty či převodem.

Také jsme automatizovali proces dopravy pomocí služby ZÁSILKOVNA, která se tak automaticky spojí s obchodem a vytvoří přepravní štítek. Následně stačí zboží zabalit, vytisknout štítek a odvézt do ZÁSILKOVNY.

Web byl hotový za 2 týdny

Celý web včetně eshopu se nám podařilo zprovoznit během dvou týdnů. Tento proces zahrnoval veškeré kroky potřebné pro hladký provoz a splňuje veškeré aspekty moderního obchodu. Jak design tak optimalizace je na vysoké úrovni a doufáme, že bude obchod do budoucna prosperovat jak, si majitel přeje.

Celé nás to stálo mnoho hodin a vypitých čajů. Za tento obchod jsme si naúčtovali 46 tis Korun a nyní se budeme starat o SEO a aktualizace za 2 tis Korun měsíčně. Tedy se nejedná o nijak závratné částky a doufáme, že eshop bude dobře sloužit dalších mnoho let.